bilder från "kalaset" 24 feb 2011

Hej!

Tänkte ta och visa lite bilder från min födelsedag igår..
hade verkligen jättekul och skrattade så tårarna rann..hehe ♥








Spänd för att blåsa ut ljusen haha..lyckades faktiskt blåsa ut alla på en gång! :D (stolt!)

 
hhaha, när togs denna bilden egentligen?!



Skrattanfall..






Skrattanfall..

Frieri..


..och jag sa JA! ♥


Skulle visa nupp min "ring", men fokusen hamnade någon annan stans..;)


Skrattanfall..




Drogade! HAHAHAHAH



Min fina arm! ;)


haha, lite misstänksamt..och kolla Eve i bakrunden...snacka om att skratta..!


Myspys på golvet..och Eve skrattar..HIHI^^


Det blev lite vilt..hehe xd

Nä, nu ska jag faktiskt nana, tog jättelång tid att ladda upp alla bilderna..men jag gör det bara för er skull, visst är jag snäll? *ängelblick* ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0