helgen

Hej, sorry för kass uppdatering..!
Skolan kommer före vettu ;)

Nemen, i lördags hade jag släktkalas, fick jättefina saker! b.l.a en vågtång..(och som ni ser på bilderna nedan, så har det forfarande inte "gått ut" om ni förstår vad jag menar..) så ah, den är asnajs! :D

efter kalaset kom evelina hit, hon sov även över här ♥
Vi proppade i oss massa godis och hon fixade mitt hår med den nya vågtången..sedan kom söndagen, vi hann väl typ bara gå upp,fixa oss, äta frukost och sedan gå direkt till dansen..kulkul! ♥

Nu är det måndag och jag borde egntligen plugga till spanskaprovet..men jag orkar inte! :(
men vill ju att det ska gå bra..så måste nog tyvärr skiljas med min kära rosa dator ♥

P.S Glöm inte att ställa en fråga i hennes frågestund..det kan du göra genom att trycka HÄR
Då blir hon glad! :D


Några minuter efter lockning..


Morgonen efter..och då hade jag sovit hela natten med det
..snacka om att inte gå ut! :)


Snyggo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0