Dödssorg

tjenis!
Sorry för dålig bloggning men har haft det lite "svårt" eller vad man ska kalla det..Fnatte(fågeln) har DÖTT!

Imorse när jag gick upp så hittade jag inte fnatte eller tjatte (de brukar ju få flyga fritt på toaletten) så frågade jag pappa men han visste inte heller vad dom var, jag letade och letade, och tillslut kollade jag i typ världens minsta spann som stod i hörnet med vatten i..och ja, ni kan ju själva räkna ut vad som låg där i...:'(
Men jag hittade inte heller Tjatte, men så hörde jag hur det lät under byrån, böjde mig ner och tittade, och då kravlade Tjatte ut!
jag kan fortfarande inte förstå..jag saknar dig! </3

Kommentarer
Postat av: Jeanette Carlsson

Hej

Förstår att du saknar din fågel. Det har ju varit en medlem i familjen. Jag hade själv en undulat precis som din för många år sedan. Hon hette Pepita. Och var vän med min katt. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0