Hiss&Diss!


Mina vänner!

Jag älskar alla mina vänner! dom betyder allt för mig så klart att jag måste hissa dem! :D



Facebook!

Haha, måste faktiskt erkänna att jag har blivit beroende av FB!
 så fort jag får tag i en dator så tänker min hjärna
"MÅSTE LOGGA IN PÅ FB, NUU!"



Mysiga halsdukar!

Åh, älskar mysiga, sköna  halsdukar! typ det bästa som finns..




Vädret!

Usch..! Ena stunden är det varmt och snön smälter=slask..och andra stunden har det frysit så att det är svinhalt över allt! hels livsfarligt att gå ut ju..!




Skor som läcker in!

Hatar det! så jä*la störande!! :@ när man kommer hem så har fötterna frusit ihjäl och och skorna är pissblöta!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0