Smögen!!

Tjenis!
Ledsen att jag inte har bloggat, men jag bor faktiskt inte vid datorn hela dagarna..!
Idag har jag varit med Hilda och Jonna, vi hoppade studsmatta nästan hela tiden ;P
sen satt vi på hennes balkong och chillade..;D
ja, det var väl inget mer, eller jo justeja..på lördag ska jag följa med Evelina till hennes sommarstuga i Smögen!
Tror stugan låg ca7 meter från Smögenbryggan..Fatta vad kul! ♥
haha, provade Jonnas gamla glasögon förut..usch vad mobbad jag såg ut! Såg dessutom ingenting så det är därför jag ser helt cp ut..;P
hahahahaha, faan kolla bara! JAG BJUUUUDER!
Dagens outfit
Linne - BikBok
Kofta - Gekås
Treggins - Kappahl
Puss/Elinaah♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0