Gästbloggar för full rulle!

hej, Evelina här!
Idag gästbloggar jag här eftersom Elina har skrivkramp.
Jag hämtade upp henne vid 10 tiden och sedan åkte vi till smögen. Jag tror aldrig jag känt mig så mycket som en turist som jag gjorde i bilen. Elina tog kort på precis alt, alla kor, ängar, träd och såklart mig! Vi var framme vid 12 tiden och då satte vi igång och skruva möbler. Herregud, jag tror att alla vi här har tröttnat fullständigt på stolar. Inte visste jag att det var så svåra att skruva ihop. Sedan visade jag Elina runt lite så smögenbryggan osv. Pappa skickade iväg mig, Nelly och Elina för att köpa Pizza. Vi velade runt som huvudlösa höns tills vi hittade en pizzeria. Jag tror det var 2,2 km vi gick sammanlagt till och från pizzerian. Men de var helt klart värda det, för de var jättegoda!
Oförberedd bild!
Trötta men söta Elina!
HAHAH, looooooooser
Elina på smögenbryggan.
Puss
Vill ni se min blogg? klicka HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0