fem saker du inte visste om mig

TJENIZ!

har inget att göra så gör en 5-saker-du-inte-visste-om-mig lista..

5 saker du inte visste om mig

1. När jag föddes så hade jag inget ben vid tummarna så kan vika dom lite hursomhelst ;o

2. Jag har inte bacill skräck.

3. Jag hatar jeans.

4. När jag var 4 månader opererades jag i hjärtat (Det var nånting som inte ville stänga sig)

5. Jag längtar tills jag får semester från min dumma lillebror! *heheh*

igår så slängde han min plattång ett x antal gånger i golvet så att displayen sprack på kanten+ det kom in massa sand..och imorse nöp han mig på armen så jag blev blå!! fatta vilken hemsk lillebrorsa jag har!!

Webcamen på datorn suger *** så ni får se när jag kommer hem då jag tar men systemkameran!


Syns inte så bra..men ni kanske ser ändå?





Puss/Elinaah♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0