Äntligen har jag en mobil!

TJENIZ!
Har inte hunnit blogga idag för det har varit Energikicken hela dagen,
det började ca 13.00, och sista matchen var kl  14.50.
Tror inte att vi går vidare,
för vi var inte dom bästa om man ska säga så..sista matchen blev det lika,
6-6, men det var för att den korkade domaren tyckte att målvakten gjorde självmål fast alla andra såg att hon inte gjorde det!
Förövrigt så tyckte jag faktiskt att det var riktigt kul! kanske börja i fotboll??!

förresten
igår fick jag min efterlängtade mobil!
var väldigt nöjd med den jag hade innan, så det fick bli en likadan fast en rosa :D
Fastnade inte på bild idag..
Puss/Elinaah♥

Kommentarer
Postat av: Vendela;)<3

Heej!<3 Coolt, en sån mobil har min f.d kille;)<3

2010-06-10 @ 17:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0