Svar på frågetunden..

Heej!

Har inte hunnit blogga..Igår hade jag släktkalas för släkten på mammas sida. Hade önskat mig pengar, så sammanlagt fick jag 800 kr;)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Här kommer svaren frågestunden..men tänker inte svara på såna där frågor som, "ska inte du banta" o.s.v ;o

Från: Vanessa

Vad är det pinsammaste du gjort?
Svar: svår fråga, kan nt komma på något..



Från: Angelika

hej läser din blogg ibland :P din favvo låt? ;D
Svar: vad kul!♥ ee, min favvo låt..det är olika, men just nu så är det Justin Biebers låt "Love Me"!

Från: ?

Hur ser din sommar ut i år?
Svar: Min sommar ser ut så här:

*Tälta med tjejerna i Åsa?
*Kåsjön!
*Vara hos mormor (träffa Micke!)
*Sola utan att bränna mig *hehe*
*Ta mycke kort med Nessa!
*sova mycket!
*Ullared!!
 det kommer säkert bli myyycket mer, men det är detta som jag har planerat ;)



Från ?

Tycker du om djur?

Svar: Jaaaa! Det gör jag verkligen! Djur är underbara...Speciellt katter o hundar! <3



Från: två små flömmosar


Har duh killeeh/brud?
Vah heterh han/hoon?
Omh inteeh duh har nånh, vadh heter dina ex??

Svarah ärligth!

Svar: Nej, det har jag nt..
--
Han hette Theo..(och detta va i trean)



Från: två små flömmosar


Jag menarh att jah själv är leb..drf undrah jah..:D
Svar: haha ok -.-


Sådär, det var alla!

Puss/Elinaah♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0