nu kommer bilderna!

Heej!

Idag var det ju som sagt det där " för 100 år sedan" och det var faktiskt lite roligare än vad jag trodde. Konstigt..men det var det..hehe vi hade välskrivning på tavlan och räkning där man skuller räkna ut olika tal(tillsammans) Och så fort det var någon som knackade på dörren så skulle man ställa sig upp och typ säja " godmorgon" 

Och så var det några som "Busknacka" två gånger xD Men man blev j*vligt uttråkad dom sista 40 minuterna innan lektionen va slut..Tänk er själva att sitta på en bänk och lyssna när fröken sitter o läser en bok..inte kladda på nåt papper ingenting! så jag fattar inte hur dom som gick i skolan på den tiden kunde överleva! själv skulle jag nog hellre dött;)

Förresten, nu kommer bilderna som jag har lovat i två dagar nu..



dom första vårblommorna börjar att få färg..!


..och den första krokusen har börjat slå ut!



Nu börjar våren kommaa..(äntligen!)


oxå en bild på Fnatte o Tjatte där dom pratar med varandra^^ (Om ni undrar varför fjäderdräkten ser lite konstig ut så är det för att dem precis hade badat!)



avslutar med en flummbild på mig! (Vad gör man inte för sina läsare?) haaha xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0