är hemma nu

Heej!
kom hem för en stund sedan...åt och nu sitter jag här;)
Det gick jättebra för erik..Va lite "orolig" (eller vad man nu ska kalla det) i början,
för han skulle sjunga solo på en engelsk låt, och för er som har hört när han sjunger engelska låtar så låter det ju inte så där superduper bra:P  Men han hade övat på den mycket så det lät faktiskt bra;)
Jag skrev ju att det kanske skulle komma en film på det, och det kommer det också, men batteriet i videokameran tog slut så är tvungen att ladda det..och sedan kan jag lägga in den i datorn, jag lovar! ;)
Puss/Elinaah♥

Kommentarer
Postat av: vanessa

vad hette låten?

2010-03-29 @ 20:02:49
URL: http://kakkels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0