Äntligen har jag hittat mina solglasögon!

Hej igen! ;)



Eftersom jag har sjukt tråkigt och snart ska lägga mig så hade  jag tänkt att göra ett godnattinlägg ;)

 [Eller ah, jag kallar de för det]

måste bara skriva en kul sak, när mamma rensade igenom husvagnen förut idag så hittade hon mina älskade solglasögon, som har varit borta sen i mitten av sommaren! fattar ni?! Hade inga solglasögon på halva sommaren! ;oo

Dom hade ramlat ner bakom soffan och lagt sig i ett "hål"..så inte undra på varför jag inte hittade dom :P

Hehe..nu kommer jag på mig själv att jag bara skriver massa ointressanta saker, men det är bara för att jag har så sjuuukt tråkigt, inget bra på tv:n är det heller..så Baajs på det;P så nu får jag väl stänga av datorm, men innan det så ska jag bjuda på några tråk-bilder som jag tog för några minuter sedan ehheheh ( och såklart bild på solglasögonen!)


Solglasögonen..Älskar att det är bling-bling på sidorna =}


Nån "mellan-normal" bild :>


James bebiis;)<3

--------------------------------------------------------------------
Va beredda! Här kommer flum-tröök-ful-cp bilderna!


Hej, jag har fått en siamesisk tvilling, Albertelino :>


Jag har den snyggaste näsan i världen!

haha, vet inte om jag vågar ladda upp fler cp-bilder;) Dom ser verkligen inte normala ut! Men jag är inte speciellt normal överhuvudtaget..jag vet knappt ens vad jag håller på med just nu;)

Puss/Elinaah♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0