Äntligen har jag fixat filmen!

Heej!♥
Sitter och kollar på topmodel..riktigt bra faktsikt!
Sedan kommer ju svenska Hollywood fruar! haha måste se, dom är ju inte alls liiiiite bombade i huvet! hihi:P
Vid 19.00 så bestämde jag och evelina att vi skulle träna inför lilla gbg-varvet 2010, haha, båda hade typ halvdamp:D
Så vi sprang/joggade runt prästtjärn i ca en timme. Sen gick jag hem och drack vatten och fixade lite saker och nu sitter jag här och har ÄNTLIGEN lyckats att fixa filmen så att den blev lite mindre, för på Videofy så fick den vara max 100mb och denna var 193mb! så nu är inte kvaliteten den bästa men det får duga;)
Förresten, imorgon kl, 14.40 kommer Erik och hans lilla kör sjunga på allum, utanför indiska.
Så gå gärna ner en sväng och lyssna, då blir han glad!♥
Update: ooops, glömde visst att lägga upp inlägget:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0