åsa igår ;)

Tjenis! :D

Skrev förut att det skulle bli lite sämre uppdatering eftersom vi skulle till Kåsjön efter skolan..
och det blev det! Det var jättekul där vi badade en liiiiiten stund och solade/flummade resten. haha, några taskiga killar kom fram til oss och skulle putta ner Nathalie i vattnet, men så satt det typ några thailändare i närheten så när dom kom tillbaka så sprang dom fram till oss och skulle låtsats att dom var våra "föräldar" typ^^

Sedan tog alla bussen ner till allum för att kolla på kläder mm, och så skulle alla köpa glass, heheh..men då rinnge pappa och frågade om jag ville följa med till Åsa, och det ville jag. så jag hann bara gå i affären och bli läskad och sedan fick jag gå upp igen..

jag trodde att Vanessa skulle vara där, men då hade hon åkt till Kungsmässan med en kompis och skulle inte komma hem förrän sen på kvällen. Så jag har nog aldrig haft så tråkigt i hela mitt liv! :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0