Elina i ett nötskal!

Tjenis!
Har varit med Vanessa hela dagen..= DÅÅÅÅÅLIG uppdatering! :P
innan jag skulle cykla till henne gjorde jag ett smart val.....eeerhmm, ja..trodde att det skulle vara varmt ute, även om det var molnigt..så efter halva vägen till henne märker jag att det var visst inte så varmt som jag trodde, hade tagit på mig shorts och tröja, så det var bara cykla hem igen och frysa som en gris :O Elina i ett nötskal!

Vi gick ner till bryggan för att sitta på flotten och mysa, men icke sa nicke! vågorna var typ en och en halv meter höga och det blåste så att man nästan ramlade! Snacka om en lyckad dag..! xd






ja, det blåste jä*ligt mkt!

Puss/Elinaah♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0