12 årig mamma! :O

Tjenis!

Skrev ju förut att jag skulle blogga så fort jag kom hem, men så blev det visst inte :P

Jag, Nathalie och Evelina stannade kvar i skolan i en timme..fråga mig inte varför! men iaf så började ett litet småbarn att kasta sten och pinnar på Nathalie, så då gjorde hon tillbaka och då fick deras fritidslärare typ ett litet dampanfall :O haha, ne men ni fattar..:P

sen när jag hade gått hem så hann jag bara sätta på datorn innan pappa ringde och sa att jag skulle packa väskan för vi skulle åka till Åsa.

Men nu har jag iaf fixat en bild på mamman som bara va 11 år när hon blev gravid..!!!! :O

så jä*la korkat, hur kan man?!




läs hela inlägget HÄR ! :)

Puss/Elinaah♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0