Yippie..!




Ja, nu är det  bestämt..! På tisdag sticker jag till mormor jag voch är borta tills i början på Augsti! 

jag vet att många av er inte förstår hur jag kan vara borta så länge, inga kompisar, inget köpcentrum m.m men jag trivs med det.
Det kan faktiskt vara rätt skönt att bara skita i allting annat, bara ta det lugnt..Dessutom,tänk om ni hade en katt som ni verkligen älskar, och bara fått träffa Han/Henne på loven..


Bild från 1 juli 2009


igga mitt face, uäk!





Nä nu får det räcka med bilder för idag :P

Puss&Kram!

Kommentarer
Postat av: hilda

nämen, gud sikken söt liten rackare på bilden längst ner! ♥

2010-07-04 @ 20:14:48
URL: http://ffinasteh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0