Såå j*vla glad!

hhej!

Nu har det gått en tid sedan jag bloggade sist, och andledningen till det är jag inte har haft någon lust, så då alltså förträngt det;) Men nu blev det mycket text bara att skriva det:P....

Iaf, Igår( 19 Jan) så fick jag en ny mobil! Har längtat väldigt länge efter en nu eftersom jag har haft en gammal, och det är ju inte det roligaste om man säger så. Det är en w595 (bilden) vit med röda blommor, I kartongen så fick jag även med ett vitt skinnfodral med röda blommor på..aaw
Idg så blev jag även medlem på en jättebra sida, nämligen www.gratismakeup.se , En jättebra sida där man samlar poäng och sedan får fina på b.la smink mm. Så jag hoppas att alla nu blir medlemmar! :D
Oh det är HELT GRATIS att gå med:)
(Klicka på bilden för att bli medlem)




aaw..<33 W595

Puss/Elinaah♥

Kommentarer
Postat av: vanessa

fin!! längtar till sommaren:)

2010-01-23 @ 11:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0