Dagens outfiter...2 dgr.,

♥hhej!!♥

Idag Var vi  på musèum med med skolan...Typ sverige för hundra årsedan eller nåt sånt..Muséumet hette iaf Stadsmuséet(Stavning?) aa, det var la sådär..Inte det roligaste precis:P Kallt var det också! både ute och inne! Usch och blä men nu är jag iaf hemma;) Puss hej leverpastej!


Gårdagens outfit:

..-

Tröja från Gina
Leggins från BikBok


Dagens outfit:

*Amenvafaaan!!*
Jag vet ju att jag la in bilden i datorn precis!! F*uck!!!

Aja, sånt är livet...Man kan ju inte alltid vara :D (Om ni fattar?)

iaf....
Tunika från ?
Leggins från BikBok

..:*

Jag bjuder på en bild som jag gjorde om när jag hade trööök! ;)<3

Puss/Elinaah♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0