Bilderna kommer nu....;)

Hejsan alla!

Idag var det skola 8.00-14.20. Eftersom det var Måndag så slutade vi med att ha NO....Så det var ett tråååkigt slut på skoldagen;)

Iaf, nu kommer bilderna som  jag lovade från i Lördags, när jag var ute med Philip och ozzy. Jag har inte hunnit att ladda upp bilderna i datorn...Och sen så har kameran varit borta;)

Ang Headern: Jag själv är inte direkt duktig på sån där så min kompis www.fototext.blogg.se hjälpte mig lite;) Heheh,är man dålig så är man...

Bilderna från i lördags...Dom blev ganska bra :D

Snömonstret...hehe<3Så söt är han!

Jag kommer! heheh Ozzy igen..Han är ett riktigt energiknippe(hhahah,gammalt ord)

Båda vovvarna<3

Och här kommer typ en bild från Jullovet innan jag skulle åka hem från micke!<33:'(

Min älskling livet ut!<33


Puss/Elinaah♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0