Tjejkvällen..hmm, behöver jag säga nåt??:D



                                                                       Festen!

Heej!


Som sagt, i går så va ju jag o några kompisar hemma  hos Evelina..och festade/partade loss!
Det var verkligen kul! [Mååste göras om snart!] Hade tyvärr nt med mig systemkameran, så ni får nöja er mednågra "dåliga" bilder från min rosa kamera!

hhehehe, kom nyss på att jag inte hade laddat upp bilderna i datorn, o orkar inte gå runt och leta halva kvällen efter kameran xD Bilderna kommer imorn!.

Jag och några andra hade bestämt att vi skulle dygna, men dom flesta somnade när vi kollade på den sista filmen, "sommaren med Göran" haha, men jag o typ 2 st?? andra klarade dt:D (tror att dt var två till som klarade det..)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 
                                                                      Mormors kalas!

Lite senare..vid typ 13.00 så skulle vi på kalas hos min mormor..och ni vet ju vad det betyder? -Jaa, såklart! träffa Micke!!<3

Blev kanske inte världens bästa bilder, men  det är liite svårt när en liten klätterkatt som absolut MÅSTE ligga i knät samtidigt som man ska hålla i en gaska tung systemkamera! ;)

Bilderna:





Gjorde om den lite för bakrunden va helt F*ckad;)



Tog vääldigt långt tid att ladda upp bilderna..så gör dt morgon!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0