Släktkalas!

Hejj!

Idah har jag haft släktkalas, dt är därför det har varit dålig uppdatering..Va 
också tvungen att hjälpa till o städa ;P

Iaf, Det var farmor, min faster och hennes två barn Majken o Edvin som kom.. kulkul:D Utav  min faster så fick jag en sån där mysig filt som mamma fick när hon fyllde år..ni vet en sån där som är ullig på ena sidan och slät på andra sidan En lila, som jag hade önskat mig!! :D

Utav farmor så fick jag:
* Ett årskort på liseberg!:D (Entré kort)
* En jätte söt mugg med katter på^^
* 200 kr
* En skriv bok
* klistermärken där det står "Denna boken tillhör ______" ah, ni fattar;D

Hade en jättebra dag och det blev mkt bilder, men orkar inte ladda upp alla:-P

Filten:



aah, äntligen en egen filt!:D


Det övriga:



Är väldigt glad för alla presenterna!;D



När jag har råd, så vill jag köpa ett Makro-objektiv..Men dom är ju så sjukt dyra! Kostar ju mer än själva kamera huset! (Vill även ha Blixt-objektivet!) hehe;)



Orka nt rotera, ni får vrida huvudet istället:P
Bjuder på denna bilden..usch!



Puss/Elinaah♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0