sista dagen på lovet! :(

Hej bloggen!

Nu var det några dagar sen jag bloggade sist xd

Har haft fullt upp med att njuta dom sista dagarna på lovet..Varit ute mycket och fotat och så, men nu är lovet slut, eftersom man alltid har "lov" på helgen! Jag tycker att alla lov borde vara mycket längre än vad dom är idag!! Iaf, idag har jag varit med Elin nästan hela dagen, vi städade kaninburen, åkte pulka/tefat och såg rådjur lite överallt! Men tyvärr så lyckades jag bara få en bild när ett av rådjuren gick en promenad på gatan xD heheh

Rådjuret:


Ganska ointressant, men ändå..:P


Fnatte:

 
aasdålig bild, ja vet!


Fettisdagen den 16 februari!


Muums! hehe




bbara tog någon bild xd





Skrållis (egentligen skrållan:P)


Mimmi (ojj, lite suddig bild kanske, men O R K A byta)

Blev inte såå bra bilder, men ändå..Vad gör det??;)


Puss/Elinaah♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0