Nya skor....

Heej bloggen!



Igår så va jag ju med Ankan(Även kallad som Evelina) på Allum kulkul!

Där nere köpte jag ett par ursöta Ugg's och ett par söta converse liknande skor med en lite klack på..Sött^^

Det hat varit lite dålig uppdatering dom senaste dagarna( okej, typ en dag) Men det beror på att igår(Fredag) så hade jag, Evelina, sarah och Felicia en tjejkväll..( igen)..hehe vi träffades på allum och så skulle Sarah och Felle kolla på en film, och då frågade dom oss om vi också ville det, så då blev det att sova över hos sarah, o kolla på en några Film(er). Kuuul!

vi kollade på  " I taket lyser stjärnorna " en film som jag tror typ alla känner till? Den är verkligen bra men Så sorglig..hahah, jag, Felle och Sarah börja gråta asmycket..kunde typ inte sluta sen hehe. vi kollade också på    "Från andra sidan" en riktig skräckis som gjorde att man gömde sig under täcket ibland..hhiihi, vadå? Den va faktiskt läskig!

När alla filmerna va slut så låg vi typ o snacka till klockan två på natten ;oo Men det va kul ändå:D


Nu orkar jag nt skriva mer så nu kommer det bilder!

skorna:



Blev inte så bra bild:P



Kollar på melodifestivalen samtidigt, så dt är därför detta inlägget har tagit så långt tid att skriva;)


Snyggt mönster där bak:)



Jag tycker det är snyggast att ha nervikt;)



Usla bilder ja vet!

 
Hehe, hade kameran på självutlösare, och så tog den kort när jag skulle hämta kameran xD




Hehe..va ba tvungen..Ja o  Erik hos våran gammelfarmor xD (Asså inte min farmor..Pappas farmor xd)
Haah mobba Eriks min så blir jag glad:D


Puss/Elinaah♥













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0