Nu är frågestunden avslutad!

Heej!

Nu är frågestunden avslutad, och jag tycker att det var FÖR dåligt med frågor!!..men jag fick iaf 3 frågor, och det får jag väl vara glad över;)

Hur gammal är du och när fyller du år`? 

Svar: Jag är 11 år just nu, men fyller 12 år den 24 feb(Alltså snart!)
--------------------------------------------------------------------------------------------
 
Hur kan du vara så söt?

Svar: Vet inte..Kanske är medfött?;)
--------------------------------------------------------------------------------------------

när börja du blogga?

Svar: I Mars 2009.
-------------------------------------- --------------------------------------------------------

Idag har jag varit med Evelina nästan hela dagen, det var kul!

Vi gick ut i och fotograferade med kameran i skogen en stund, men sedan blev det kallt så vi gick in och drack en kopp te (a)

Sammanlagt så blev det ca 200 bilder, men orkar inte ladda upp alla;), här kommer iaf några:)

hehehhe

muhahahaha

Man kan faktiskt ramla när man åker pulka;)

hehehe, avd  vore livet utan självutlösare?



puss!<3

ja, dt var alla bilder för idag:)


   
   
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0