Lite bilder nananana....

Heej!

De senaste dagarna har jag jag varit upptagen med skolarbete och kameran..:)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Men nu ska det ändras! 

 Iaf idag var jag  i Allum med mamma;) Där blev det shopping!
 allt är på bilderna nedanför..justeja, jag köpte ju en skinnjacka också ( inte i äkta skinn alltså;)) som jah kan ha på våren/hösten:D men den kom inte med på bild...Aja



.. Köpte även hårspännen





hehe

hehehe, dom svarta legginsen

-------------------------------------_-----------------------------------------------------------------------------

Här kommer lite bilder som inte har med kläder att göra!

Ganska dålig bild, men ändå lixom?

hahahah Alvin:DHehehhe Alvin:D

hiihi knäpplobildNån knäppbild;)

kiwi ska ätas med ett gott hjärta!


Ja, nu orkar jag inte ladda upp mer bilder, gör det senare

Puss/Elinaah♥




Kommentarer
Postat av: evelina

Snygga kläder!



:D

2010-02-06 @ 10:44:57
URL: http://fototext.blogg.se/
Postat av: Lollo

gud va fina bilder!! du tar jättefina foton! =)

2010-02-22 @ 20:42:19
URL: http://www.lillalollo.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0