Jag fjantar mig framför kameran

Heeej alla söta!

Just nu så bakar jag och Evelina chokladdrömmar..Muuuums! vi skulle egentligen följt med hennes mamma och hämtat deras kaniner som har varit på "semester" men igen av oss hade någon lust att gå ut i snöstormen:P
iaf, jag är ju medlem på videofy.me (En hemsida där man kan göra sina videoinlägg istället för på Youtube) så detta är mitt första 8videoinlägg där...och ta det INTE SERIÖST! jag bara fjantar mig;) Det hörs typ ingenting för jag är bäst på att prata tyst(a' hehe 



 

Puss/Elinaah♥

Kommentarer
Postat av: nesssa

grattis på 12års dan!!!!

puss<3



ps.du vet ängen där maximum står på sommaren. där är det snö ända upp till låren! och på vita sand på kullarna där jag tvingade dig att hoppa längdhopp, är det kuul å åka pulka!!

jag har ledigt från skolan har du???

2010-02-24 @ 19:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0