heheh allum(a)

tjja bloggen!

Idag var det skola 8.00-14.00 ;) vi började dagen med träslöjd och då skulle alla göra en egen namnskylt, fråga mig inte varför:P....Jag skrev mitt namn med "bubblig" text(Ointressant)
aja, När väl skolan var slut så gick jag, Hilda och Jonna ner till Allum.  Ytterst trevligt! (Härmade kissie där, hehe)
Dom köpte ingenting men jag köpte en tröja(bilden) och Hårspray:D Eftersom jag inte har något att göra så laddar jag upp lite bilder som jag tog idag, b.la Dagens outfit m.m


Dagens outfit:

heh knäpp bild(a'

Leggins från: ööh, vetinte?

Linne från "Klädkällaren"

Tröja från SVEA

Mössa från SVEA

---------------------------------------------------------------------

ööh vaddå? jag är inte alls rosa!?(ööh, vaddå? jag är inte alls rosa?!)

(Igga bilden tack!)

hehehh;)

Tröja från H&M+ Hårsrayen

grrr xd

Det var alla bilder från idag(:

Pssst...Idag har jag haft min mobil i två veckor(a)


Puss/Elinaah♥



Kommentarer
Postat av: hilda

köpte du den tröjan? ;d

2010-02-02 @ 20:41:15
URL: http://ffinasteh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0