Hade så kul igår så glömde att blogga! *hehe*

Heeej alla söta!

Glömde ju att blogga igår,  Så gör det idag istället;)
Iaf, igår fyllde jag ju 12 år..Äntligen! Och det firade jag med Sarah och Evelina<3
Dom följde med mig efter skolan och åt kladdkaka och tårta:D
 heheeh liiite flum blev det ju såklart, behöver jag ens nämna hur många bilder vi tog?;) Jättekul hade vi..Längtar redan till nästa födelsedag..

dom hade också fixat en jättefin bok till mig, som handlade om hur man kunde göra egna balsam m.m..Tack så jättemycket!!!

Ni är underbara!

Förresten, Fick ett jättefint brev från Vanessa igår..hahah, börja nästan gråta när jag läste det...man blir så himla glad och vill bara att den här j*vla snön ska försvinna så att det kan bli sommar!

Lite bilder:



Randiga paret^^


(dt går typ nt att rotera-.-)

Jag is FLUUM!


Man måste ju vara en prinsessa på sin födelsedag^^
(dt gick fortfarande nt att rotera-.-)



Sött brev från Vanessa<3



 Baksidan..börja nästan gråta, jag saknar dig!<33




Dt var alla bilder från idag;)


Puss/Elinaah♥






Kommentarer
Postat av: nessa!

kolla min o maddes blogg!! sprid gärna adressen me<3

ringer dig snart! har några frågor:D

2010-02-26 @ 17:12:11
URL: http://kakkels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0