Var i Åsa igår

Tjenare!
Igår var jag i Åsa med familjen för att ställa dit husvagnen, Campingen öppnar den 23 April!
Där träffade jag Vanessa, har inte träffat henne sen i början av september! :o
vi va på stranden med hennes kompis och Erik, som skulle sjunga typ hela tiden ;o sedan började jag och han börja bråka vi typ kastade korvar på varandra! :P så när han hade kastat en korv på mig på min jacka blev jag skitarg så för att hämnas visade jag ett filmklipp där han hade låst in sig på toaletten och grät och skrek på mamma för att han inte fick kolla på tv:n!
Muhahahahahah!


jag sitter där och äter clementin och nessa gör nån figur på golvet haha:P

Puss/Elinaah♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0