Nagellacket är spårlöst förvunnet!

TJENIZ!
Torr uppdatering, ja vet!
ååh, ibland stör jag mig riktigt mycket på en sak, nämligen när man vet att man har sett saken/sakerna på en plats, och när man ska ha dem så är de spårlöst försvunna! t.e.x mitt fina nagellack som jag köpte i Ullared, och som jag VET att jag la på mitt skrivbord iförrgår..Igår och idag har den varit helt borta! har letat som en dåre i alla möjliga "gömställen" men den är bara helt borta! ÅÅÅÅHH, DET ÄR SÅ IRRITERANDE! ;o
aja, nog om det..

hade absolut inget att göra förut, så letade fram locktången och skulle försöka locka håret snyggt..gissa om det gick bra? rätt svar: NEJ!
heehe, första gångerna så såg det ut som jag hade vikt håret på mitten, så det bara var ett stort "streck", men sedan när jag väl hade fått den rätta "knycken" så blev det åtminstonde lite finare:P
Ni ska få se bild, men de är lite suddiga :-P
Har även rensat lite bilder och hittade några som jag bara är tvungen att ladda upp :-D
haha, tagen med eriks vattentäta kamera..Blåa ögon?


hahahahahahahaha, fråga mig inte vad jag gör med min läpp! ;)


Det är inte mig ni ska kolla på..


Här kommer en bild på linnet

Fint?


Puss/Elinaah♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0