kalas igen..

Hej Alla!
Sorry för usel uppdatering men så blir det när man har påsklov!
nä men jag hade faktiskt med mig datorn,men någon hade varit schysst och tagit bort internet  innan jag åkte till mormor..så när jag sätter på datorn och ska gå in på internet så hittar jag inte "dongeln"..*paniiiik*
var inte så där superglad dom första dagarna..hade ju sett framemot att äntligen ha med mig internet! :P
aja, sånt händer..
men nu ska ni få läsa dom roliga sakerna istället!
Katten Maja har fått 3 nya kattungar!
Hennes dotter fick en kattunge 2 dagar innan det..
så sammanlagt 4 nya söööööta kattungar,men det kommer  mer får vi hoppas:D
Micke har varit värre än en nallebjörn, kan man säga så?! hur gosig som helst hela lovet!  bara massa pussar och kramar dagarna långa<3
som tur var så glömde jag inte systemkameran..men det var väldigt nära! ;o
så har varit ute och fotat en del..så varning för mycket bilder! hehe:)
dom kmr vara helt perfekt när jag kommer till sommaren, då är dom ca 5 v!
inte den bästa bilden menmen..


Elina mössan på..hehe


haha.."va glor du på?"


titta vilken underbar bild! <33


hehe..lite miffad men söt!


underbart söt!


Saknar dig redan..
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

hinner inte ladda upp mer bilder nu, men det kanske räcker?
nej men Erik ska ha kalas dag för farmor och mina kusiner..Han fyller ju 10 år idag! det kan man verkligen inte tro, jag skulle tycka det va mer passande om han skulle fylla sju..*hahah..snälla systerN*

Puss/Elinaah♥


Kommentarer
Postat av: nessa

guud va söta djur!

gratta erik från mig:)

saknar dig elina

2010-04-11 @ 18:14:23
URL: http://kakkels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0