Ullared i fredags!

TJENIZ!
Glömde att säga att jag var i Ullared (Gekås) i fredags.
Gick hem efter lunch så att vi skulle komma dit ganska tidigt.
Köpte faktiskt inte så himla mycket som jag brukar, denna gången blev det mycket "nödvändigt" haha, nej men ni fattar vad jag menar :D
men det var ett - för att vi åkte på en fredag, vi trodde att det inte skulle vara så mycket folk, men tvärtom, hur mycket som helst! Alla tanter skulle så på bredden på alla smala gångar och prata om allt möjligt så man inte kom fram..Störande! men det får bli ett + iallafall, för när vi nästan var färdiga så träffar vi Ullareds Morgan! han Heja och var allmänt trevlig;)
detta köpte jag:)
Närbild på de mindre sakerna:D
Puss/Elinaah♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0