Majblomman 2010

Tjena!
Idag kl 13.00 släpptes majblommorna så vi fick "sluta" en timme tidigare för att gå runt och sälja..Men vi skulle vara tillbaka på skolan kl 14.00 och säga Hejdå för att det var då vi slutade på riktigt.
Jag har än så länge sålt för 530:- ! så är nöjd:)
Sedan va jag väldigt smart och tog ett par skor som jag inte har använt på länge..Vad tror ni händer?
Jag får ju såklart världens biggaste skoskav! ;o
Haha, borde döpa en kategori till "Elina i ett nötskal!"
heheh:P
Var även nere i allum en sväng, för att kolla på ett par vårskor. (och för att försöka sälja..)
fast jag visste om att det inte skulle gå så bra eftersom alla ska vara där nere samtidigt, så fick inte sålt nåt..
det blev ett par vita Sneakers..Såå snygga tycker jag!
Tänkte först köpa ett par cerisa(Stavning?)
-fanns nt min storlek:(
sedan ett par svarta
- fanns inte heller i min storlek:(
men tillslut hittade jag ett par vita lite längre bort och blev helt kär
och så fanns dom i min storlek! :D
Snacka om att man blev glad!
RACE MARINE W CNV SNK RS092 WHITE
Puss/Elinaah♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0