Kungsmässan igår:)

TJENIZ!
Ledsen för taskig uppdatering (IGEN?!)
Men igår var jag faktiskt på kungsmässan hela dan.
Jag och Vanessa tog bussen dit, och där mötte vi hennes kompis Madde.
Men när vi skulle hoppa av så fick jag typ paniiiik, Man måste ju "blippa"  innan man hoppar av, och när jag ska göra det (som fattar nada på det nya busssystemet) så funkar det inte..! så medans jag försökte att stämpla ut så samlas typ alla bakom mig och bara suckar och stönar. HAHA!
När jag har stått där i minst 5 min så säger busschauffören, "den ä sönder, gå framåt stämpla av!"
så ba PJUUUUH! och stämplar tillslut ut och gapflabbar för att han som sa till mig prata så kul!
Iaf, på kungsmässan fick jag köpt ett svart linne med smock (mamma sa att det hette så..)
från H&M, men lyckades glömma väskorna i Åsa, SMART00!
Var även ute och fotade med Vanessa i lördags, det blev jättebra bilder..Vad tycker ni?
Fin bild va?


Sommarbild..
Hann preciiiis ta innan vattnet "landade" eller vad man säger, och det var verkligen nära att kameran skulle fått vatten på sig:P


Bejbi<3

Puss/Elinaah♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0