jag är ju bara såååå duktig;)

Tjja bloggen!!

Förlåt för den dåliga uppdateringen,men har inte haft tid,igår  var jag hos eve,men jag skulle på utvecklingssamtal kl 16.00. Ibland när det är mycket så lägger min hjärna av  helt,så det hade jag glömt. Iaf,när klockan är typ 15.58 så ringer mamma :


-Var är du,vi skulle ju ha utvecklingssamtal idag!
-Skulle vi??? det hade jag glömt!
-Du får skynda dig,Anne-Maj och jag väntar!
-ok,kommer om några min
-Klick..

hhahah,snacka om pinsamt när jag kommer in och dom sitter och väntar på mig!!

Men som tur var så va det inget speciellt vi skulle prata om,allting var jättebra:D


nån trökig bild...



Puss/Elinaahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0