hhah,allum igen..

tjenare!♥

Idag har jag vait på Allum igen. Där köpte ja nya Whiteboardpennor,dom gamla var helt slut..Aja. Jag har även röjt rent mitt skrivbord(stolt) hahah. Nu ska jag se om det finns nåt bra på TV:n  ♦

Blev lite Blev även "Rosfotografering" fast det blev dock inte så bra eftersom det inte är taget med systemkamera!!

gosigaste filten...<3Igår när mamma hade kalas så fick hon en underbar filt av min faster!  Det var nog den gosigaste jag någonsin sett! jag tror att Eve har en sån här?:)

sist men inte minst...Whiteboardpennorna!Whiteboardpennorna! hehe;)

Dagens outfit:

heh:P

Linne: JC
Tunika/Tröja: Gina
Jeanleggins: "Klädkällaren"
Benvärmare: "Klädkällaren"


Puss/Elinaah♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0