Hemma igen!!!

tjja bloggen!!


Idag har jag varit på Allum med Jonna.Där köpte jag ett par "mystofflor" som är som uggs ungefär fast med jätte mysig  päls inuti och lite andra detaljer utanpå,aja,nog om det;) Jag har ju varit hos min älskling Micke som säkert alla vet,och där så har jag träffat alltifrån nyfödda kalvar till halvt ihjälfrusna grodor,jo faktiskt en morron så hittade jag en groda som hade frusit fast i en hink. Jag trodde först att den var död,men det var den inte.Så jag tog in den och tinade upp den,senare på dagen när frosten hade försvunnit så släppte jag ut den igen....Hahah,jag vet jag är liite  annorlunda  x)

Här kommer lite blandade bilder på katter,natur m.m

<3333

Hon med vita tassarna;)

en fin bild på barr:)

Ja,det kommer mer senare................

Puss/Elinaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0