Allum ännu en dag...:P

Tjja Bloggen!!♥

Ida har jag varit på Allum med Eve. (har varit där i tre dagar i sträck nu..) jag köpte två par linnen,ett svart och ett vitt. Eve köpte bara ett svart men hon köpte en annan tröja. När jag kom hem så "pratate" jag med fåglarna och dom pratade med mig(Ointressant,jag vet,men jag kan inte komma på nåt annat att skriva). Här kommer lite bilder på fåglarna idag och dagens outfit som vanligt.

..Mina pojkar livet ut..<333333

Linnena..:)


Dagens outfit:

mohahah

Linne: JC
Tunika/Tröja: Gina
Leggings: Lindex












Puss/Elinaah♥

Kommentarer
Postat av: vanessa

fin tröja!!

2009-12-20 @ 19:00:45
Postat av: Anonym

fin tröja!!

2009-12-20 @ 19:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0