Borde verkligen sova nu :o

Tjosan, Jag borde VERKLIGEN sova nu, men det går bara inte! Jag är alldeles klarvaken så då passade jag på att blogga:) Nu ska ni få läsa lite om hur det var idag:)

Idag(Lördag) Var jag ute med Philip. Hedda var i någon bulldogs kennel och Ozzy var hos hans mattes barn. Så då blev det bara Philip kvar.       Det var MEGA VARMT ute!!  jag tror att det var 32 grader i solen och 25 i skuggan!!!  Stackars lilla Philip och mej, vi låg bara i skuggan och flåsade,speciellt Philip som är svart!  vi klarade oss igenom promenaden eftersom vi mest gick i skogen. Men det var ändå JÄÄTTEVARMT!!                   Imorgon(Söndag) ska jag gå ut med honom också<33  ILY///Elina♥Philip<33333333333 ILY!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0