Inte bloggat på länge nu *SNYFT*

Tja, Nu har jag inte bloggat på länge=P har inte haft någon speciell lust. Men nu ska jag berätta om simningen:D : vi började med att åka buss dit(såklart) sen  när vi var framme i byggnaden så fick man varsitt band som man kunde komma in i själva badgrejen, och att låsa upp skåpen med. Iaf, när vi skulle gå in och duscha, då gich det inte att låsa min kompis skåp=S, så det kom en som jobbade där och låste upp skåpet med en speciell nyckel. Så hon fick  byta till ett annat skåp=P.  I VATTNET: sen kom vi in i  själva bassängen,det var skitdjupt!!!  iaf jag hoppade från den lilla trampolinen (FEG!!). Sen skulle vi simma 25 meter på tid, jag simmade på 30 sek (NÖJD) . När vi var klara med det skulle man simma 100 meter, dock inte på tid. Och när vi hade gjort det fick vi fritt bad i en halvtimme. *Spolar fram tiden*   I DUSCHEN: när vi var klara skulle jag låsa upp mitt skåp,men såklart så gick det inte att låsa upp mitt skåp!! så ännu en gång så fick det komma en som jobbade där och låsa upp det med en speciell nyckel.  Nu orkar jag inte skriva merXP BYYYE<33/Elinaah

Kommentarer
Postat av: Marianne

Hej Elina!

Vad duktig du är på att skriva. Det är jätteroligt att läsa din blogg. Din fröken måste vara överlycklig att ha dig som elev.

Kram Marianne

2009-03-29 @ 11:40:17
URL: http://www.lindansarn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0