Världens sötaste James Bob<3

Tjena, Tänkte skriva  lite om  hur dagarna har sett ut tidigare eftersom jag inte har bloggat på några dagar *Fyyy,Elina!*


Söndag: Var ute med älskling Philip, lika varmt som dagen innan!. Vi stannade en stund i den svalkiga skogen och jag passade på att ta några snabba kort på Philip, men den starka solen var i vägen hela tiden!Min älskade Philip som jag kommer älska tills jag dör<3 (Bilden är tagen i Söndags)

Måndag: Var i skolan -SEEGT!-. Gjorde klart det flesta inom Svenskan och Engelskan. *Skönt!* Hände inte så mycket saker efter skolan,gjorde läxor o trökade.Fina blommor. Vet ej vad dom heter.  bilden är tagen i söndags 31/5-09

Tisdag: SKOLAN!! inget kul, eller joo, när vi hade EQ så fick vi glass av läraren Dan GOTT!!, Sen övade vi på sångerna som vi ska sjunga på skolavslutningen. TRÖÖK!. Efter skolan bar det av till Prästtjärn, till en liten udde där vi badade och solade. Det var ganska varmt i vattnet,Tyckte Jag!;). Efter det fick jag följa med Evelina hem och hälsa på världens sötaste James!!<33(deras kattunge).<33333333333sötaste James Bob<3. Hahah,sen experimenterade vi och gjorde en kaka av allt möjligt som vi hittade. Jag tror det var så här

: Smält margarin
 Kakao
socker
vetemjöl
vaniljpulver  
bakpulver
havregryn
mini marsmallows
saltade jordnötter

Kakan blev ganska god,havregrynen var ett stort misstag! det  smakade torrt papper.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0