Åsa Regn!!

Hejsan!

Just nu är jag i Åsa. Det är trökigt!! Det regnar-.-  så bajs på det._. hahahaa,nu får jag väl berätta hur det var i går.

torsdag: Skolan(som vanligt) efter det blev det fullständigt kaos!! Nyckeln som jag skulle låsa upp med var helt borta!! Ingen var hemma! så först fick jag ringa till Eriks ''bästis'' och fråga om han var där, pch det var han, som vanligt. Sen fick jag ringa till mammma och tjata en stund, sen fick jag ringa till pappa och fråga om han kunde åka hem med nyckeln till mig. (han jobbar ju väldigt nära där vi bor) så han kom direkt och lämnade nyckeln.  Det blev extra kaosigt eftersom jag skulle på ett kalas som började kl 15.00!!, Vi slutade skolan 14.20!!!!!.....lite senare löste jag mysteriet med den försvunna nyckeln, det var jag o Erik som hade glömt att lägga ut den på vårat "hemliga ställe"!!!!!!!!!!!!!    

Kommentarer
Postat av: Marianne

Men hur gick det med nyckeln då? Hittade du den?

2009-06-07 @ 13:03:30
URL: http://www.lindansarn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0