Hemma...

Hej.
Jag har inte bloggat på mkt länge nu, jag har ju varit hos mormor hela påsk-lovet=D. Och som ni vet har jag ju ingen dator där.  Det har hänt mycket saker när jag har varit hos mormor. T.e.x Maja har fått 4 st kattungar<3 jag har kollat på ett minirally och min älskade Tussie (En kviga)  har fått sin första kalv, det blev en tjej(Kviga). Men den var döfödd:( För den kom baklänges. Jag har fått ganska mycket fräknar nu:P. sen har jag varit på min kusins kalas,det var jätteroligt!!  Vi hoppade studsmatta på kvällen, typ 22.00. haha, så den hade blivit fuktig på det svarta så när vi hoppade  blev vi blöta:P det var roligt. Sen smällde vi påsksmällare.  Ingen fungerade-.-Kattungarna 3 dgr<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0